sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Tiffany show

Tiffany show Pattaya

Ladyboy. Onko olkapäissä vielä miehisyyttä?

Siinä niitä kauniita"miehiä"
Lauantaina olimme katsomassa Tiffany shown, esitys oli kerrassaan loistava. Emme ole ennen nähneet mitään noin hulppeaa esitystä. Ei ole ihme kun sanotaan, että Thaimaan kauniimmat naiset on miehiä.
Esityksen jälkeen menimme naapuriemme Heidin ja Timon kanssa syömään.
Ravintolassa oli BBQ pöytä. Valitsimme itse toiselle lautaselle grillattavat ruoat, jotka kokki sitten valmisti. Toiselle lautaselle haimme itse seisovasta pöydästä. Grillaukseen menevässä lautasessa oli kiinni numeroitu pyykkipoika, jotta lautanen päätyy oikealle henkilölle. Illan esiintyjänä oli Elvis (Aasian paras!), ruoka oli hyvää ja meillä oli hauska ilta.
Hedelmät on niiiiin hyviä
Eilen poikettiin läheisillä markkinoilla, haimme sieltä sellaisia muurahaisliituja, luit aivan oikein. Liidulla vedetään poikkiviiva muurahaisten kulkureitille, kun ne kulkevat viivan yli jää niihin myrkkyä ja takaisin koloon palattuaan ne myrkyttää kaikki siellä olevat kaverinsa. On kuulemma hyväksi todettu Suomessakin. Tuolle liidulle tuli hinnaksi 0,25€, niitä sitten matkalaukku täyteen ja huutonettiin myyntiin :)
Vietiin mun caprit ja rantamekon lyhennettäväksi yhdelle miesompelijalle, ompelimo on lähikadulla, hintaa lyhennyksille tuli 2€, tosin yhteistä kieltä meillä ei ollut, kun thai ei oikein vielä meiltä onnistu. Kielitaidon puutteen seurauksena mekosta tuli tosiaan lyhyt malli, no sain sitten uuden pantterikuvioisen yöpaidan. No aina ei voi onnistua :)

Avokeittiö

Vihreä currykana ja riisi

Friteerattuja rapuja ja kevätkääryleitä rannalla
Sunnuntaina lähdimme kalastusretkelle Smiler´s baarilta, lähtijöitä meitä oli yli 20. Siitä sitten eväät kainaloon ja kävellen rantaan ja veneeseen. Tuo vene keikutti jonkin verran, liikaakin mun mittapuun mukaan, eipä matkapahoinvointitabletti paljon apua tuonut. Ajoimme jonkin matkaa ja sitten heitimme syötit veteen. Kalaa tuli jonkin verran ja kipparin vaimo ne sitten perkasi kalakeittoon. Ruoaksi oli todella hyvää kalakeittoa sekä spagettia ja bolognesekastiketta.
Takaisin saavuimme illalla auringon laskiessa. Mukava reissu merisairaudestani huolimatta :)

Iso meduusa

Meidän emäntämme ja päivän kalasaalis

Kalastusretki porukkaa

1. Nuo "miehet" ovat kyllä ihan uskomattoman kauniita :), siinä moni mies saattaa vaikka erehtyä :) :) :)
    Me käytiin silloin Bangkokissa katsomassa showta ja Pave kuvattiin kauniiden "tyttöjen" kanssa :)

Saitteko te kaloja?

On teillä ollut taas kivoja tapahtumia, voih!

Täällä vaan joulua valmistellaan. Pientä siivousta ajankuluksi.

t. liisa

2. Niin siinä saattaa erehtyä, niin kauniita ne ovat. Meitä molempia kuvattiin myös, keräävät sillä rahaa itselleen. Suorastaan väkisin vetivät kuvaan ja sitten 100 batia, kiitos.
    Sami ei saanut kalaa ja minä en edes yrittänyt, katsoin vaan horisonttiin....merisairaus kun pukkas päälle.
    Tiistaina lähdemme Rayongiin bussilla, menemme katsomaan sinne mun face kaverin kakkoskotia :)
    Lauantaina 22.12 lähdemme BKK ja seuraavana aamuna junalla kohti Surathania
    Meistä ei yhtään tunnu, että on joulu tulossa. Mutta onneksi on lämmin :))))))

3. Mä en pystynyt katteleen noita ruokakuvia, vatsa murahti heti. Näin puol yhden aikaan yöstä ei oikein kandeis syödä enää mitään. Huoh.

Joo koreita miehiä on, mut miksiköhän ne alkaa tommosiksi? Siis että onko se sisäinen pakotettu tarve, vai vaan rahantienaamiskeino kun syödäkin pitää. Toivottavasti tuo eka.

Iik mikä meduusa!

Nyt mä jatkan reseptien selaamista, mikä on ihan turhaa, kun loppujen lopuks kuitenkin käytän niitä samoja vanhoja - kuten joka joulu :)
    Heippa!

1. Niin tuo ruoka on niin hyvään, kun olisi keino miten saisin tuon maunkin lähetettyä sinne lukijoille.
      En oikein tiedä mikä siinä on, mutta noita "miehiä" on täällä kyllä aika paljon.
      Meduusa oli kyllä suuri, onneksi ei oltu silloin uimassa. Vaarallinen tuo laji ei kuulemma ollut, mutta tiedä sitä sitten.
      Niin sitä tulee käytettyä aina niitä hyväksi todettuja samoja ohjeita.